تجارت الکترونیک با ووکامرس
نوشته شده توسط : bamana

در حال حاضر کسب درآمد از دنیای مجازی مبحثی تازه نیست و خیلی از اشخاص مهم امروز، کسانی بودند که در ابتدا به تجارت الکترونیک باور داشته و همواره بدنبال آن بوده اند. بزرگترین دستاوردی که در تجارت الکترونیک رخ داد، در دهه ۶۰ میلادی و استفاده ازدستگاه های خودپرداز برای اولین بار در دنیا بوده است. همچنین در دهه ۹۰ بود که شرکت های بسیار بزرگ به فکر ایجاد شبکه های عظیم رایانه ای افتادند و هدفشان را با نام تجارت الکترونیک ارائه کردند. البته در حال حاضر بدلیل مشکلات بسیار زیادی که در این زمینه ایجاد شده، در مورد ایمنی تجارت الکترونیک در دو بخش صحبت شده است که می توانید نگاهی به آن ها نیز داشته باشید.

پیش از این در مورد پلتفرم های موجود برای تجارت الکترونیک و همچنین چگونگی استفاده از آنها در دنیای مجازی را در مقاله طراحی سایت در ۳ قدم توضیح داده بودیم ولی بطور مختصر باید بگوییم که ووکامرس نرم افزاری برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی در وردپرس است. با استفاده از این نرم افزار بر روی وردپرس می توانید کسب و کار اینترنتی خود را ایجاد کرده و تجارت الکترونیکی تان را آغاز کنید.

 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: آموزش تجارت الکترونیک , آموزش طراحی سایت , تجارت الکترونیک , تجارت الکترونیک با ووکامرس , سئو در کرج , طراحی سایت در کرج , وردپرس , ووکامرس , ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: